Sąlygos ir taisyklės

1.SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI

1.1 Kvintera - Paslaugų teikėjas – IĮ Kvintera, įmonės kodas 306766838, registruotos buveinės adresas P. Lukšio g. 2-121A, LT-57199 Kėdainiai, Lietuva.

1.2 Klientas – fizinis arba juridinis asmuo, kuris užsako ir naudojasi Kvintera Paslaugomis. Fizinis asmuo, kuris užsako ir naudojasi Paslaugomis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) šiose Bendrosios sąlygose gali būti vadinamas ir „Klientu-vartotoju“.

1.3 Šalys – Kvintera ir Klientas. Kiekvienas iš jų atskirai vadinami „Šalimi“.

1.4 Paslaugos – Kvintera teikiamos interneto (žiniatinklio) paslaugos Klientams, apimančios įvairių žaidimų serverių talpinimą. Šios paslaugos apima, bet neapsiriboja, serverių talpinimu tokiems žaidimams kaip „Minecraft: Java Edition“, „Minecraft: Bedrock Edition“, „Valheim“, „Terraria“, „Factorio“ ir kitiems įvairiems žaidimams. Paslaugos taip pat gali apimti susijusius sprendimus ir papildomas paslaugas, skirtas pagerinti žaidimų serverių veikimą ir valdymą. Išsami ir nuolat atnaujinama informacija apie Kvintera teikiamas paslaugas pateikiama Interneto svetainėje.

1.5 Bendrosios sąlygos – Šios IĮ Kvintera bendrosios paslaugų teikimo sąlygos, kurios nustato pagrindines paslaugų teikimo ir naudojimosi sąlygas, tvarką, Šalių teises ir pareigas. Jos yra skelbiamos Interneto svetainėje.

1.6 Specialiosios sąlygos - Paslaugų teikimo planai, parametrai ir Paslaugų teikimo kainodaros sąlygos, kurios kartu su Bendrosiomis sąlygomis sudaro Sutartį. Paslaugų teikimo parametrai ir kainodara skelbiama Interneto svetainėje. Specialiosios sąlygos taip pat yra su Paslaugomis susijusi informacija, kuri pateikiama Interneto svetainėje ar Klientų valdymo pulto paskyroje.

1.7 Sutartis – Tarp Kliento ir Kvintera šiose Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka dėl Paslaugų teikimo sudaryta sutartis, kurią sudaro Bendrosios sąlygos, Specialiosios sąlygos ir pagal kurią Šalys viena kitos atžvilgiu prisiima tam tikrus įsipareigojimus, susijusius su Paslaugų užsakymu, jų teikimu ir gavimu bei naudojimusi jomis.

1.8 Interneto svetainė – Kvintera administruojama interneto svetainė, pasiekiama adresu https://kvintera.lt/, kurioje Klientas turi galimybę pateikti ir derinti Paslaugų užsakymus, bei apmokėti už norimas įsigyti paslaugas.

1.9 Klientų sistema – Klientų savitarnos erdvė, esanti adresu https://kvintera.lt/valdymas, kuria naudodamiesi Klientai turi galimybę pateikti ir derinti Paslaugų užsakymus, valdyti Paslaugas, gauti, apmokėti sąskaitas už suteiktas Paslaugas, gauti ir keistis informacija su Kvintera.

1.10 Paskyra - Kliento paskyra, esanti Klientų sistemoje, kurią Klientas gali susikurti užpildymas registracijos anketą ir kuria naudodamasis Klientas gali patekti į Klientų sistemą ir ja naudotis.

1.11 Privatumo politika – Kvintera privatumo politika, skelbiama Interneto svetainėje adresu https://kvintera.lt/privatumo-politika

1.12 Paslaugos rezervavimo išlaidos – tai išlaidos, kurias Kvintera patiria už atliekamą Paslaugos resursų, pavyzdžiui, vietos serveryje rezervavimą, taip pat Kvintera patiriamos išlaidos, susijusios su darbuotojų laiko sąnaudomis, kitų paslaugų teikėjų teikiamomis paslaugomis Kvintera, pavyzdžiui, interneto tiekimo tranzito paslaugos ir kurias patyrusi Kvintera neturi galimybės susigrąžinti. Klientui sudarius Sutartį fiksuotam Paslaugos terminui ir kiekvieno paskesnio Paslaugos termino pratęsimo atveju rezervavimo paslaugos išlaidos yra įskaičiuojamas į Paslaugos mokestį. Paslaugos terminui nustatyta Paslaugos mokesčio suma padengia ir kompensuoja Kvintera patiriamas anksčiau nurodytas išlaidas.


2.BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1 Bendrosios sąlygos yra teisiškai Šalis įpareigojantis dokumentas. Jų privalo laikytis kiekvienas Klientas, nepriklausomai nuo to, ar jis registravosi Klientų sistemoje ir turi joje Paskyrą. Užsakyti ir naudotis Paslaugomis galima tik susipažinus su Bendrosiomis sąlygomis ir įsipareigojus jų laikytis. Jei Klientas nepritaria Bendrosioms sąlygoms (ar daliai jų), jis negali užsakyti ir naudotis Paslaugomis ir registruotis bei naudotis Klientų sistema. Bendrosios sąlygos nepakeičia ir nepanaikina teisės aktais garantuojamų teisių Klientams–vartotojams ir teisės aktuose nustatytų Kvintera pareigų Klientų-vartotojų atžvilgiu.

2.2 Kvintera gali keisti tiek Bendrąsias sąlygas, tiek ir Specialiąsias sąlygas, jei keičiasi Paslaugos ar jų teikimo specifika, pasikeičia Kvintera verslo ar Paslaugų teikimo modelis (pavyzdžiui, veiklos vykdymo sąlygos, teritorija, kainodara), taip pat jei Bendrųjų sąlygų ar Specialiųjų sąlygų pakeitimai būtini dėl pasikeitusių teisės aktų ar valstybės institucijų nurodymų.

2.3 Apie pakeistas Bendrąsias sąlygas Klientai informuojami pranešimu el. paštu ar Klientų sistemoje. Pakeistos Bendrosios sąlygos įsigalioja po jų paskelbimo Interneto svetainėje ir taikomos tik Paslaugų užsakymui, naudojimuisi Paslaugomis ir jų teikimui, atliktam po Bendrųjų sąlygų pakeitimo. Jei Klientas nesutinka su Bendrųjų sąlygų pakeitimais, jis nebegali užsakyti Paslaugų arba pratęsti naudojimosi užsakytomis Paslaugomis termino. Jei Klientas po Bendrųjų sąlygų pakeitimų paskelbimo užsako Paslaugas arba pratęsia naudojimosi Paslaugomis terminą, laikoma, kad jis visiškai ir be jokių išimčių sutinka su Bendrųjų sąlygų pakeitimais.

2.4 Kvintera neatsako ir neprisiima rizikos, jei Klientas nesusipažino su Bendrosiomis sąlygomis ir (ar) Specialiosiomis sąlygomis. Atsižvelgiant į tai, kad Klientui tokia susipažinimo galimybė buvo suteikta, Kvintera laikoma tinkamai įvykdžiusi savo informavimo pareigas.


3.SUTARTIS IR JOS DALYKAS

3.1 Klientas, norėdamas sudaryti Sutartį, turi Kvintera įmonei pateikti Paslaugų užsakymą kartu pateikdamas ir visą informaciją kurią pateikė registracijos metu. Perskaityti ir sutikti su Bendrosiomis sąlygomis, bei Specialiosiomis sąlygomis ir Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka apmokėti už Paslaugas. Sutartis laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo to momento, kai Klientas atlieka visus šiame punkte nurodytus veiksmus.

3.2 Kvintera įsipareigoja pati ir (ar) pasitelkdama subrangovus teikti Klientui kokybiškas Paslaugas pagal šias Bendrąsias sąlygas ir atitinkamas Specialiąsias sąlygas, o Klientas įsipareigoja priimti suteiktas Paslaugas ir naudotis jomis pagal šių Bendrųjų sąlygų ir Specialiųjų sąlygų nuostatas, taip pat sumokėti Kvintera sutartą Paslaugų kainą.


4.PASLAUGŲ UŽSAKYMAS IR PASLAUGŲ TEIKIMO TERMINO PRATĘSIMAS

4.1 Klientas gali užsakyti Paslaugas Interneto svetainėje ir (ar) Klientų sistemoje, užpildydamas užsakymo formą ir (ar) pateikdamas Paslaugos užsakymui reikalingą informaciją. Užsakymo pateikimas patvirtinamas Kvintera siunčiamu pranešimu el. paštu. Šis patvirtinimas laikomas sutarties sudarymu, jeigu jame nėra nurodyta kitaip. Kvintera pradeda vykdyti paslaugų užsakymą po to, kai kai Klientas apmoka paslaugas sumokėdamas užsakymo formoje nurodytą galutinę sumą tiesiogiai per užsakymo sistemą arba apmokėdamas Klientų sistemoje jam pateiktą sąskaitą už paslaugas, nebent šalys raštu susitaria kitaip.

4.2 Klientas Paslaugas taip pat gali užsakyti pateikdamas užklausą el. paštu info@kvintera.lt ir pateikdamas visą reikalingą Informaciją Paslaugos suteikimui. Tokiu būdu Sutartis yra laikoma sudaryta kuomet Kvintera atsiunčia sąskaita, o Klientas, ją sėkmingai apmoka. Tuomet yra laikoma, jog sutartis tarp Kliento ir Kvintera yra sudaryta ir Kvintera pradeda vykdyti paslaugų užsakymą ir (ar) paslaugų tiekimą.

4.3 Tam, kad užsakymas būtų pradėtas vykdyti, Klientas Kvintera pateiktą sąskaitą privalo apmokėti, per joje nurodytą terminą. Jei Klientas sąskaitos neapmoka laiku arba ją apmoka po nurodyto termino, užsakymas yra anuliuojamas, nebent Kvintera suteikia Klientui galimybę apmokėti už Paslaugas vėliau, pratęsdami apmokėjimo terminą. Kvintera nepradeda vykdyti užsakymo tol, kol Klientas neapmoka už Paslaugas.

4.4 Po užsakymo pateikimo, Klientas jį koreguoti ir (ar) atšaukti (Specialiosios sąlygos galioja kai kurių paslaugų atšaukimui, plačiau žr. 8 punkte) gali tik užsiregistravus ir prisijungus prie Klientų sistemos. Klientų sistemoje Klientas taip pat gali valdyti užsakytas Paslaugas. Neužsiregistravęs Klientų sistemoje, Klientas užsakymo koreguoti ir atšaukti negali, tačiau, jis gali pateikti naują užsakymą. Vykdomas bus tik tas užsakymas, kurį Klientas apmokės.

4.5 Šalys susitaria, kad iki užsakytos paslaugos teikimo termino pabaigos likus ne mažiau kaip 7 (septynioms) dienoms, Kvintera el. paštu informuoja, jog paslaugos galiojimas eina į pabaigą, todėl norint pratęsti paslaugas Klientas privalo Klientų sistemoje apmokėti už paslaugų pratęsimą, ne vėliau nei baigia galioti paslauga. Klientui apmokėjus pateiktą sąskaitą, Paslaugos teikimas yra pratęsiamas šiam terminui.


5.KLIENTŲ SISTEMA, REGISTRACIJOS IR UŽSAKYMO INFORMACIJA

5.1 Klientas įsipareigoja pateikti Kvintera teisingą, tikslią ir išsamią registracijos į Klientų sistemą ir Paslaugų užsakymo informaciją. Klientui pateikus neteisingus, neišsamius ar netikslius duomenis, registruotis į Klientų sistemą ir (ar) užsakyti Paslaugas gali būti neįmanoma. Taip pat tokiu atveju Kvintera įgyja teisę panaikinti jau sukurtą Paskyrą, apriboti ar sustabdyti jos naudojimą ir (ar) nepriimti Paslaugos užsakymo.

5.2 Klientui pateikus ir suvedus visą registracijai reikalingą informaciją, jis yra užregistruojamas ir jam Klientų sistemoje sukuriama Paskyra.

5.3 Jei Kvintera kyla abejonių dėl Kliento tapatybės, po paskyros aktyvavimo Klientui ir (ar) suteikus visus paskyros funkcionalumus, Kvintera pasilieka teisę reikalauti iš Kliento pateikti papildomą informaciją ir (ar) dokumentus, patvirtinančius Kliento tapatybę ar kitas aktualias aplinkybes. Sėkminga Kliento registracija patvirtinama pranešimais, siunčiamais el. paštu. Neatitikus registracijos metu nurodomų sąlygų ir reikalavimų, pavyzdžiui, nepateikus prašomos informacijos, Paskyros veikimas gali būti apribotas ar sustabdytas.

5.4 Paskyra Klientų sistemoje Klientui sukuriama asmeniškai ir jis negali jos perleisti ar kitaip suteikti teisės ja naudotis tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, kai Klientas naudodamasis Klientų sistemoje prieinamais funkcionalumais suteikia prieigą ir (ar) naudojimosi teises kitiems su Klientu susijusiems naudotojams (darbuotojams, atstovams ir pan.). Tokie naudotojai veikia Kliento vardu ir Klientas prisiima visą atsakomybę už tokių naudotojų atliekamus veiksmus Klientų sistemoje ir jų prisiimamus įsipareigojimus.

5.5 Iškilus atvejui, jei prie Kliento paskyros buvo prisijungta dėl nesaugaus Kliento susikurto slaptažodžio (Išskyrus atvejus, jei šie duomenys buvo nutekinti dėl Kvintera svetainės saugumo spragų) ar kitų Kliento duomenų ar (ir) Klientas šiuos duomenis perdavė trečiosioms šalims, tuomet Klientas yra laikomas atsakingu už bet kokią jam ar Kvintera padarytai žalai.

5.6 Klientas yra atsakingas, kad jo registracijos ir (ar) Paslaugų užsakymo metu ar vėliau pateikti Paskyroje esantys duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Registruotis ir (ar) užsakyti Paslaugas naudojantis svetimais duomenimis yra draudžiama.

5.7 Klientas privalo saugoti savo prisijungimo duomenis taip, kad jų nesužinotų tretieji asmenys, nedelsdamas pranešti Kvintera apie bet kokius Kliento pateiktos informacijos ir (ar) duomenų pasikeitimus pakeisdamas informaciją savo Paskyroje. Kvintera visada laikys, jog Kliento pateikti duomenys yra teisingi ir išsamūs. Kvintera neatsakys už žalą, atsiradusią Klientui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Klientas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius duomenis ar nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus, išskyrus atvejus, kai tokie duomenų netikslumai atsidaro dėl netinkamo Interneto svetainės ir (ar) Klientų sistemos veikimo.

5.8 Klientui pateikus neteisingus, neišsamius ar netikslius duomenis, Kvintera turi teisę nedelsiant ir nepranešusi Klientui taikyti visas ar bet kurias iš šių poveikio priemonių: (i) panaikinti Kliento Paskyrą; (ii) apriboti ar sustabdyti galimybę naudotis Paskyra ir (ar) Paslaugomis; (iii) panaikinti bet kokius Kliento duomenis, kuriuos tvarko Kvintera; (iv) nepriimti Paslaugų užsakymo. Apie pritaikytas priemones ir jų taikymo priežastis informuojama nedelsiant po jų pritaikymo pranešimais Kliento el. paštu arba telefonu.

5.9 Klientas gali bet kuriuo metu nevaržomai keisti ir (ar) papildyti registracijos duomenis. Panaikinti Paskyrą Klientas gali tik tuo atveju, jeigu jis neturi aktyvių Paslaugų, todėl norėdamas panaikinti Paskyrą pirmiausiai turi atsisakyti ir (ar) nutraukti Sutartį, o tuomet raštišku prašymu informuoti Kvintera el. paštu info@kvintera.lt, apie norą panaikinti paskyrą. Panaikinęs Paskyra, Klientas netenka galimybės naudotis Klientų sistema. Klientui panaikinus Paskyrą, Kvintera, atsižvelgdama į teisės aktų reikalavimus, tam tikrus Paskyros duomenis gali ir toliau saugoti Privatumo politikoje nustatyta tvarka ir terminais.

5.10 Kvintera turi teisę kurti ir vystyti Klientų sistemą ir (ar) Paslaugas, keisti jų funkcionalumus bei savybes taip, kaip mano esant tinkama. Jeigu pakeitimai yra esminiai, Kvintera apie tai informuoja Klientus Klientų sistemoje ir (ar) Interneto svetainėje arba el. pašto pranešimu.

5.11 Kvintera deda visas pastangas užtikrinti Klientų sistemos kokybę ir nepertraukiamą veikimą, tačiau neteikia garantijų dėl trikdžių ar klaidų nebuvimo. Kvintera neatsako už laikiną ir (ar) pastovų neveikimą, ir (ar) netinkamą veikimą, laikiną nepasiekiamumą, jei tai įvyko dėl objektyvių priežasčių. Kvintera taip pat neatsako už Kliento duomenų praradimą ar sugadinimą, jei tai įvyko nesant Kvintera kaltės ar didelio neatsargumo. Kvintera negarantuoja Kliento į serverį perkeltos informacijos ir duomenų saugojimo, nutraukus naudojimąsi Klientų sistema. Kvintera įsipareigoja dėti visas pastangas, kad būtų tinkamai įvykdyti apmokėti Paslaugų užsakymai, atsižvelgiant į šiame punkte nurodytas išlygas.

5.12 Kvintera turi teisę sustabdyti Klientų sistemos veikimą būtinam ir protingam laikotarpiui, jei tai būtina naujų funkcionalumų diegimo, keitimo ar techninės priežiūros darbams atlikti. Kvintera taip pat turi teisę sustabdyti Klientų sistemos veikimą dėl duomenų saugumo pavojaus arba jei to reikalauja teisės aktai ar administracinis aktas.

5.13 Klientų sistema negali būti naudojama ne pagal paskirtį, jokiu neteisėtu ar nesuderinamu tikslu. Kvintera gali išimtinai savo nuožiūra nutraukti arba sustabdyti Kliento prieigą prie visų arba dalies Klientų sistemoje siūlomų paslaugų ir funkcionalumų, jeigu turi pagrįstų įtarimų dėl Klientų sistemos naudojimo ne pagal paskirtį arba tuo atveju, jeigu Klientas apsunkina ar naudoja Klientų sistemą pažeisdamas šias Bendrąsias sąlygas, galiojančių įstatymų ar kitų teisės aktų reikalavimus tokiu būdu, kuris kelia grėsmę Klientų sistemos funkcionavimui ir prieinamumui kitiems Klientams.

5.14 Atliekant bet kokius Klientų sistemos tobulinimus, pakeitimus ir trūkumų šalinimus, Kvintera sieks užtikrinti, kad būtų kuo mažiau paveikta Klientui teikiamų Paslaugų kokybė ir būtų laikomasi kitų su Sutartimi susijusių įsipareigojimų. Kvintera įsipareigoja iš anksto informuoti Klientą apie planuojamus darbus, galinčius turėti įtakos Paslaugų teikimui, ir stengtis atlikti tokius darbus tokiu metu, kai mažiausiai naudojamasi Paslauga.

5.15 Užsakant Paslaugas ir (ar) registruojantis Klientų sistemoje, Kliento gali būti paprašyta išreikšti sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo, profiliavimo, informacinių ir (ar) reklaminių pranešimų siuntimo tikslais. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą yra pateikiama Privatumo politikoje


6.PASLAUGŲ TEIKIMAS IR ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

6.1 Konkrečių Paslaugų teikimo parametrai nurodomi Specialiosiose sąlygose.

6.2 Kvintera įsipareigoja:

6.2.1 Teikti Klientui jo užsakytas Paslaugas laikydamasi Paslaugų kokybės parametrų;

6.2.2 Užtikrinti, kad serverių nuomos paslauga bus prieinama 99,65 (devyniasdešimt devynis ir šešiasdešimt penkias šimtąsias) % viso metinio ataskaitinio laikotarpio (nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d.) (toliau – Paslaugos lygis), išskyrus paslaugos neprieinamumą dėl planinės techninės priežiūros, avarinės techninės priežiūros ar force majeure įvykio. Paslaugos lygis nebus taikomas (ir todėl nebus taikomas joks Paslaugos kompensavimas), jei Paslaugos lygis sutrinka dėl to, kad: (i) Klientas atlieka Paslaugų testavimą nesilaikant gerųjų praktikų, didelio neatsargumo ar Kvintera rekomendacijų; (ii) Klientas nesilaiko konkrečių Kvintera pateiktų nurodymų; (iii) Klientas nesilaiko bet kokių Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, taisyklių nustatytų Bendrosiose sąlygose ar parametrų ir sąlygų nurodytų Specialiosiose sąlygose;

6.2.3 Kompensuoti Klientui už kiekvieną valandą nepasiekto Paslaugos lygio 10 (dešimt) % 6.2.2. punkte nurodytų Paslaugų pagal Sutartį mokėtino mėnesio mokesčio, tačiau bendrai ne daugiau kaip 100 % nurodytų Paslaugų pagal Sutartį mokėtino mėnesio mokesčio arba suteikti Paslaugas nemokamai atitinkamam laikotarpiui, kai nebuvo pasiektas Paslaugos lygis;

6.2.4 Ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Sutarties sudarymo, suteikti Klientui teisę naudotis Paslauga apmokėtam laikotarpiui;

6.2.5 Ne vėliau kaip likus 7 (septynioms) dienoms iki Paslaugos teikimo termino pabaigos, išsiųsti Klientui nurodytu el. pašto adresu priminimą apie Paslaugų galiojimo pabaigą;

6.2.6 Nedelsiant telefonu ir (arba) el. paštu informuoti Klientą su Paslaugos teikimu susijusiais klausimais, pavyzdžiui, jeigu Kvintera nuomone kyla ar yra pagrindo manyti, kad gali kilti grėsmė Kliento interneto svetainės ir (ar) duomenų saugumui, jei artėja duomenų saugyklos limitas, pasibaigia Paslaugos teikimo terminas ir pan.

6.3 Klientas įsipareigoja:

6.3.1 Pateikti teisingą Klientą identifikuojančią bei kontaktinę informaciją ir laiku informuoti apie jos pasikeitimus. Kvintera pareikalavus, pateikti nurodytos informacijos tikrumą patvirtinančius dokumentus;

6.3.2 Laikytis Paslaugos teikimo sąlygų, sumokėti už Paslaugas, naudoti Paslaugas pagal jų paskirtį, techninius ir kokybinius parametrus, vykdyti Kvintera nurodymus, būtinus tinkamam Paslaugų teikimui ir Sutarties vykdymui;

6.3.3 Tiesiogiai ar netiesiogiai nenaudoti Paslaugų neleistinai veiklai, taip pat pažeidžiant galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus, Kvintera ir (ar) trečiųjų asmenų teises;

6.3.4 Apmokėti už užsakytas Paslaugas laiku;

6.3.5 Savavališkai nekeisti ir (ar) nemodifikuoti Paslaugų ar jų techninių parametrų, jei tokia galimybė nėra numatyta ar sudaryta konkrečių Paslaugų teikimo atveju;

6.3.6 Nenaudoti Paslaugų neteisėtais tikslais, įskaitant, bet neapsiribojant masiniu el. pašto siuntimu, kenkimu kompiuterinių sistemų, tinklų veikimui ar saugumui, taip pat pažeidžiant galiojančius Lietuvos Respublikos ir (ar) kitų valstybių teisės aktus, Vykdytojo bei trečiųjų asmenų teises;

6.3.7 Nedelsiant informuoti Kvintera apie Paslaugų teikimo sutrikimus;

6.3.8 Saugoti prisijungimo ir kitus duomenis, užtikrinti talpinamų svetainių programinio kodo saugumą, laiku atnaujinti naudojamą programinę įrangą ir įskiepius;

6.3.9 Vykdyti Kvintera prašymus ir nurodymus, susijusius su tinkamo Paslaugų teikimo ir saugumo užtikrinimu, taip pat dėti maksimalias pastangas ir bendradarbiauti sprendžiant su Paslaugų teikimu susijusius klausimus ir šalinant Paslaugų teikimo trikdžius;

6.4 Kvintera turi teisę be Kliento sutikimo pasitelkti trečiuosius asmenis (subrangovus) įsipareigojimams pagal Sutartį vykdyti. Šios teisės įgyvendinimas nelaikomas teisių ar įsipareigojimų perleidimu.

6.5 Kvintera turi teisę nedelsiant, be išankstinio perspėjimo, sustabdyti, išjungti ir (ar) nutraukti Paslaugų teikimą Klientui, jei dėl Kliento veiksmų ir (ar) neveikimo: (i) kyla grėsmė Paslaugų teikimui, kokybei, saugumui, vientisumui, patikimumui; (ii) daroma žala Kvintera ir (ar) tretiesiems asmenimis, jų reputacijai; (iii) Paslaugos naudojamos neteisėtai, su demokratinėmis vertybėmis ir (ar) su gera morale nesuderinamais tikslais; (iv) Klientas ir (ar) jo atstovai bendrauja netaktiškai, įžeidžiančiai ar nepagarbiai, kliudoma kitiems Paslaugų gavėjams naudotis Paslaugomis. Tokiais atvejais Kvintera sprendimu Paslaugų teikimas gali būti stabdomas laikinai iki kol pažeidimai pašalinami arba Paslaugų teikimas yra visiškai nutraukiamas.

6.6 Kvintera taip pat turi teisę, iš anksto prieš 1 (vieną) darbo dieną informavusi Klientą, laikinai sustabdyti Paslaugų teikimą, jei tai būtina naujų Paslaugų funkcionalumų diegimo, atnaujinimo, keitimo, migracijos ar techninės priežiūros darbams atlikti.

6.7 Siekdama užtikrinti Paslaugų saugumą ir (ar) Kliento svetainės saugumą, Kvintera turi teisę be išankstinio įspėjimo sustabdyti Paslaugos teikimą, jei Kliento svetainei kyla saugumo pavojus, pavyzdžiui, į Kliento svetainę yra nukreipta DDoS ataka (angl. Distributed Denial of Service), arba Kliento laiškų srautas sukelia trikdžius Kvintera techninėje platformoje. Sustabdžiusi Paslaugas teikimą, Kvintera apie sustabdymo priežastis ir numatomą Paslaugų teikimo atnaujinimą informuoja Klientą.

6.8 Naudodamas žaidimų serverių talpinimo paslaugomis talpinti tik tokį turinį, kuris yra tiesiogiai susijęs su žaidimų serverio veikimu ir jo palaikymu. Kvintera pasilieka teisę, be išankstinio perspėjimo, pašalinti bet kokį turinį, kuris neatitinka šio reikalavimo. Talpinamas turinys gali apimti: (i) būtinus žaidimų serverio failus; (ii) būtinas papildomas programas ar skriptus, reikalingus žaidimų serverio funkcionavimui; (iii) žaidėjų duomenų bazes ir su jomis susijusius failus; (iv) serverio konfigūracijos failus; (v) modifikacijas ir (ar) papildinius, skirtus pagerinti žaidimo patirtį serveryje.


7.APMOKĖJIMAS UŽ PASLAUGAS

7.1 Klientų naudojimasis Paslaugomis paprastai yra mokamas. Tam tikrais atvejais Kvintera gali pasiūlyti išbandyti savo Paslaugas nemokamai. Tokiu atveju Klientas atskirai informuojamas apie tokių Paslaugų teikimo sąlygas.

7.2 Konkretūs mokesčio už Paslaugas dydžiai yra Specialiųjų sąlygų dalis ir jie yra nurodyti Interneto svetainėje ir (ar) Klientų sistemoje pasirinkus konkrečią Paslaugą. Užsakant Paslaugas taikomi užsakymo pateikimo metu galiojantys mokesčio už Paslaugas dydžiai.

7.3 Mokestis už Paslaugas yra nurodytas Klientui užsakymo puslapyje pateiktoje lentelėje. Į mokestį už Paslaugas įskaičiuotos Paslaugos rezervavimo mokėtini mokesčiai.

7.4 Mokestį už Paslaugas Klientas privalo sumokėti: (i) užsakant per užsakymo puslapį - iškart po užsakymo pateikimo, kitaip užsakymas bus automatiškai atšauktas; (ii) pratęsiant Paslaugas - ne vėliau kaip iki esamos Paslaugos galiojimo pabaigos; (iii) tais atvejais, kai išrašoma išankstinė sąskaita (pvz., įmonėms arba kai nėra sukurto užsakymo puslapio) - ne vėliau kaip iki išankstinėje sąskaitoje nurodyto termino. Apmokėjimo būdai yra nurodomi užsakymo puslapyje arba išankstinėje sąskaitoje.

7.5 Jeigu Šalys raštu nesusitaria kitaip, sąskaita apmokėjimui už Paslaugas Klientui išrašoma iš anksto už Specialiosiose sąlygose ir (ar) užsakymo pateikimo metu nurodytą fiksuotą naudojimosi Paslaugomis terminą. Šis terminas ir už jį nustatytas Paslaugų mokestis nustatytas įvertinant Paslaugos rezervavimo išlaidas, todėl jei Klientas nutraukia Sutartį arba nustoja naudotis Paslaugomis nepraėjus šiam terminui, sumokėta lėšos jam nėra grąžinamos, išsiskyrus šių Bendrųjų sąlygų 8.1. punkte nurodytu atveju.

7.6 Kvintera gali keisti mokesčių už Paslaugas dydžius apie tai pranešusi Klientui ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų. Pakeitimai nedaro įtakos mokesčiams už laikotarpius, kurie prasidėjo iki pakeitimo įsigaliojimo dienos. Mokesčio dydžio pakeitimo atveju Klientas turi teisę nutraukti Sutartį su Kvintera nuo mokesčio dydžio pakeitimo ir įsigaliojimo dienos apie tai pranešdamas Kvintera Interneto svetainėje nurodytais kontaktais, atsisakydamas Paslaugų Klientų sistemoje arba neapmokėdamas sąskaitos už Paslaugas, kurių mokesčio dydis buvo pakeistas.

7.7 Jeigu Klientas laiku neatsiskaito už Paslaugas, jam gali būti taikomas Specialiosiose sąlygose nurodyto dydžio vėluojančio mokėjimo administravimo mokestis. Kvintera pasilieka teisę stabdyti tokio Kliento galimybę naudotis Paslaugomis vėlavimo laikotarpiui arba visai nutraukti Paslaugų teikimą, jei Klientas nebe pirmą kartą laiku neatsiskaito. Kvintera turi teisę taikyti papildomą mokestį už sustabdytos ar nutrauktos Paslaugos atstatymą.

7.8 Jei Kvintera apriboja Paslaugų teikimą, jį sustabdo ar nutraukia dėl to, kad Klientas pažeidė šių Bendrųjų sąlygų ir (ar) Specialiųjų sąlygų nuostatas, mokestis už Paslaugas, kurios nebuvo panaudotos, negrąžinamas. Taip pat jis Klientui negrąžinamas ir nekompensuojamas kitais būdais, pavyzdžiui, Paslaugų pratęsimu. Kvintera neprisiima ir nekompensuoja jokių Kliento dėl tokio apribojimo, sustabdymo ar nutraukimo patirtų tiesioginių ir netiesioginių nuostolių.

7.9 Išreikšdamas sutikimą su Bendrosiomis sąlygomis Klientas aiškiai sutinka gauti elektronines sąskaitas. Elektroninės sąskaitos išrašomos ir gaunamos bet kokiu elektroniniu formatu.


8.PASLAUGŲ SUTARTIES ATSISAKYMAS, NUTRAUKIMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS

8.1 Klientas, bet kurio atveju turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti nuotoliu su Kvintera sudarytos Paslaugų sutarties per 30 (trisdešimt) dienų nuo Paslaugų sutarties sudarymo ir atgauti už Paslaugas sumokėtus pinigus.

8.2 Klientui 8.1. punkte nustatyta tvarka atsisakius Paslaugų sutarties, grąžinami visi už Paslaugas sumokėti pinigai. Kvintera grąžina visus pinigus Kliento-vartotojo sumokėtus už Paslaugas ne vėliau nei per 30 (trisdešimt) dienų nuo pranešimo apie Paslaugų sutarties atsisakymą gavimo dienos.

8.3 Pinigai Klientui-vartotojui grąžinami tokiu pat būdu, kokiu jis sumokėjo už Paslaugas.

8.4 Klientui grąžinamos sumokėtos įmokos tik tuo atveju, jei Sutartis Kliento iniciatyva nutraukiama ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jos įsigaliojimo momento. Tuo atveju, jei Sutartį Klientas nutraukia pasibaigus šiam terminui, Kliento kaip Paslaugos mokestis sumokėtos lėšos nėra grąžinamos ir yra laikomos, kaip kompensacija Kvintera už Paslaugos rezervavimo išlaidas.

8.5 Kvintera turi teisę savo pasirinkimu nutraukti Sutartį ir (ar) sustabdyti ar nutraukti Paslaugų teikimą, jeigu Klientas pažeidžia šių Bendrųjų sąlygų nuostatas, prisiimtus įsipareigojimus, taip pat kitais Bendrosiose sąlygose nustatytais atvejais.

8.6 Kvintera prieš nutraukdama Sutartį ir (ar) sustabdydama ar nutraukdama Paslaugų teikimą iš anksto įspėja (išskyrus šiose Bendrosiose sąlygose numatytus atvejus) Klientą apie jo daromą pažeidimą ir apie tai, kad neištaisius ir (ar) nenutraukus pažeidimo per Kvintera nustatytą terminą, Sutartis bus nutraukta arba Paslaugos teikimas bus sustabdytas ir (ar) nutrauktas.

8.7 Nutraukus Sutartį ir (ar) Paslaugų teikimą šiose Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka, Kvintera negarantuoja tolesnio Kliento duomenų saugojimo ir galimybės Klientui perkelti duomenis iš Kvintera į kitus serverius, saugyklas ir (ar) aplinkas.


9.INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ

9.1 Visos intelektinės nuosavybės teisės į Paslaugas, Interneto svetainę, Klientų sistemą, joje saugomus duomenis, pavadinimus, logotipus, Paslaugų pavadinimus, aprašymus, prekių ženklus, programinę įrangą, dizainus, taip pat visus jų atnaujinimus, pakeitimus, patobulinimus, papildymus, pataisymus ir naujas versijas bei kitus nuosavybės atributus, įskaitant visas jiems priskirtas intelektinės nuosavybės teises, priklauso Kvintera ir šios teisės nėra perduodamos ar perleidžiamos Klientui. Visos teisės į Paslaugas ir Kvintera kūrinius yra saugomos. Joks Kvintera turinys ar kita informacija negali būti atgaminama, viešai skelbiama ar platinama be išankstinio raštiško Kvintera sutikimo.

9.2 Klientas suteikia teisę Kvintera neatlygintinai, neribotą laiką, neribotoje teritorijoje naudoti Kliento pavadinimą ir logotipą Interneto svetainėje, reklamoje, komerciniuose pasiūlymuose. Klientas bet kada gali prieštarauti tokiam jo duomenų naudojimui.

9.3 Klientas neturi teisės atlikti jokių Interneto svetainės, Klientų sistemos ar konkrečių Paslaugų programinio kodo ar kitų sudedamųjų dalių pakeitimų, modifikacijų, taikyti atvirkštinę inžineriją ar atlikti bet kokius kitus veiksmus, galinčius turėti įtakos Interneto svetainės, Klientų sistemos, Paslaugų veikimui ar vientisumui.


10.ASMENS DUOMENYS

10.1 Kvintera Interneto svetainėje skelbiamas Duomenų tvarkymo susitarimas tiems atvejams, kai Kvintera veikia kaip Kliento valdomų asmens duomenų tvarkytojas. Atskiras asmens duomenų tvarkymo susitarimas tarp Šalių nėra sudaromas.


11.ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

11.1 Jei dėl Šalies neteisėtų veiksmų kilo žala kitai Šaliai, kaltoji Šalis įsipareigoja atlyginti tiesioginius kitos Šalies nuostolius, išskyrus, kai teisės aktai įpareigoja kaltąją Šalį atlyginti visus kitos Šalies patirtus nuostolius.

11.2 Kvintera neatsako už jokias pasekmes atsiradusias Klientui, jei Sutartis nutraukiama ir (ar) Paslaugos teikimas Klientui yra sustabdomas ir (ar) nutraukiamas šiose Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.

11.3 Kvintera neatsako už: (i) Kliento naudojamų ryšių sistemų klaidas ir sutrikimus; (ii) Paslaugų naudojimo sutrikimus dėl kibernetinių atakų, virusų ar kitų trečiųjų šalių veiksmų, išskyrus, kai Kvintera nesiėmė bent minimalių saugumo priemonių; (iii) Kliento naudojamo įrenginio gedimus ar praradimą; (iv) Kliento naudojamos operacinės sistemos netinkamą veikimą; (v) kitų programų veikimo sutrikimus; (vi) Paslaugų netinkamą veikimą dėl to, kad Klientas nesilaikė Paslaugų naudojimosi sąlygų; (vii) Paslaugų netinkamą veikimą, atsiradusį dėl Kliento tyčios ar didelio neatsargumo, nesąžiningų ar neteisėtų veiksmų, netikslių, neteisingų Kliento pateiktų duomenų; (viii) Kliento talpinamą turinį ir jo atitikimą teisės aktams, nes Kvintera nekontroliuoja ir neturi įtakos informacijai, perduodamai, gaunamai, laikomai (jei tokia gali būti perduota, gaunama, laikoma) naudojantis Paslaugomis.

11.4 Paslaugos teikiamos vadovaujantis principais „tokios, kokios yra“ ir „tokios, kokios prieinamos“. Kvintera negarantuoja, kad prieiga prie Paslaugų bus nepertraukiama arba be klaidų. Atsiradus Paslaugų teikimo sutrikimams, Kvintera stengsis juos kaip galima greičiau pašalinti. Kvintera neprisiima ir neatlygina jokių nuostolių, atsiradusių dėl Paslaugų veikimo sutrikimų ar neveikimo, išskyrus atvejus, kai atsakomybę už tokius nuostolius Kvintera turi prisiimti pagal taikytinus teisės aktus.

11.5 Kvintera negarantuoja, kad Klientas visuomet norimoje vietoje ir norimu laiku galės pasinaudoti Paslaugomis, nes Paslaugų teikimas priklauso ir nuo kitų veiksnių, kurių Kvintera nekontroliuoja, pavyzdžiui, nestabilus ar neveikiantis interneto ryšis, sugedęs Kliento ar Klieno paslaugų naudotojo prietaisas, Paslaugų teikimui reikalingų duomenų nepateikimas ar pan.

11.6 Klientas visiškai atsako už: (i) bet kokios informacijos, kurią jis siunčia, gauna, laiko, naudodamasis Paslaugomis turinį (įskaitant Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių intelektinę nuosavybę, asmens duomenų apsaugą, reklamos paslaugų teikimą ir kt. pažeidimus); (ii) už bet kokią žalą ir nepatogumus, kilusius Kliento galutiniams naudotojams, taip pat už galutinių naudotojų sukeltą žalą Kvintera ir (ar) tretiesiems asmenims (įskaitant Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių intelektinę nuosavybę, asmens duomenų apsaugą, reklamos paslaugų teikimą ir t. t., pažeidimus); (iii) Paslaugų sutrikimo (gedimo atveju), Klientas atsako už operatyvų Kvintera informavimą. Klientas taip pat privalo imtis visų priemonių, kad būtų išvengta su Paslaugų sutrikimu susijusios žalos ar sumažintos atsiradusios žalos pasekmės.

11.7 Šalys neatsako už savo pareigų nevykdymą, jei tai įvyko dėl aplinkybių, kurių Šalys negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti Sutarties sudarymo metu, ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure aplinkybės, tokios kaip, pavyzdžiui, gaisras, valstybės institucijų veiksmai, ekstremalios padėties ir (ar) karantino paskelbimas, kariniai veiksmai ar pilietiniai neramumai, ataka prieš Kvintera naudojamas el. sistemas, įskaitant tas, kurias valdo Kvintera paslaugų teikėjai, ir pan.). Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau, kaip 1 (vieną) mėnesį, Šalys gali nutraukti Sutartį.


12.APSIKEITIMAS INFORMACIJA

12.1 Visi pranešimai, prašymai, kiti dokumentai, susiję su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir Paslaugų teikimo, Klientui siunčiami į jo Paskyrą ir (ar) registracijos Klientų sistemoje ar užsakant Paslaugas pateiktu el. pašto adresu.

12.2 Sutarties vykdymo ir Paslaugų teikimo tikslais tam, kad būtų užtikrintas operatyvus problemų ir klausimų sprendimas susitaria, kad teikiama pirmenybė komunikacijai el. paštu, siekiant operatyviai ir greitai identifikuoti klientą, bei turėti raštišką kliento informaciją dėl kilusių problemų.

12.3 Klientas privalo nedelsiant informuoti Kvintera apie savo kontaktinių duomenų pasikeitimą, patikslindamas duomenis Paskyroje arba kitaip pranešdamas Kvintera. Pranešimų išsiuntimas ar skambinimas naudojant paskutinį Kvintera žinomą el. pašto adresą ar telefono numerį laikomas tinkamu informavimu.

12.4 Klientas pranešimus Kvintera privalo siųsti kontaktiniu el. pašto adresu nurodytu Interneto svetainėje.

12.5 Visa informacija, kurią Kvintera pateikia Klientų sistemoje, taip pat individualiai el. paštu Klientui pateikta informacija, įskaitant, bet neapsiribojant, šias Bendrąsias sąlygas, laikoma pateikta Klientui raštu.


13.BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

13.1 Sutarčiai, Bendrosioms sąlygoms ir Specialiosioms sąlygoms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. 13.2 Kvintera gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš Sutarties, Bendrųjų sąlygų ir Specialiųjų sąlygų, tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo, tačiau užtikrinant, kad Kvintera perleidus savo teises ir pareigas tretiesiems asmenims, Kliento padėtis nepablogės bei teisių ir pareigų apimtis nepakis.

13.3 Visi tarp Šalių kilę nesutarimai dėl Sutarties, Bendrųjų sąlygų ir Specialiųjų sąlygų yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų, ginčai galutinai sprendžiami teisme pagal Kvintera buveinės vietą, išskyrus atvejus, kai Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatyta kitoks teismingumas.

13.4 Klientas-vartotojas, gali spręsti su Kvintera iškilusius ginčus ir nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia, toks Klientas raštu turi kreiptis į Kvintera el. paštu info@kvintera.lt. Per 14 (keturiolika) dienų nuo pretenzijos gavimo Kvintera neatsakius į vartotojo pretenziją arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, jis prašymą ir (ar) skundą dėl Kvintera veiksmų, neveikimo ar ginčo išnagrinėjimo gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, telefonu 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, elektroniniu paštu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/ arba Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai adresu: Mortos g. 14, 03219, Vilnius, elektroniniu paštu: rrt@rrt.lt, per e-piliečio sistemą: https://epilietis.lrv.lt/kreipkis-i-institucija.